Policy för returer
Återlämnande av varor:
Om du inte är nöjd med ditt köp kan du returnera de köpta artiklarna i deras
originalskick inom 30 dagar efter leverans (inkludera spårningsnummer). Vid mottagandet
av varorna kommer inköpspriset att återbetalas. Alla returer måste registreras via vår
kundtjänst.
Jag har fått en felaktig vara:
Om du har fått en felaktig vara ska du omedelbart kontakta vårt supportteam med följande
följande information:
Ditt ordernummer
Vilken vara som är skadad
En beskrivning
Fotografiska bevis
Om ditt paket har skadats vid leverans ber vi dig ta ett foto och skicka det direkt till vår
kundtjänst. Alla anspråk på skadade paket måste göras inom 7 dagar efter leveransdatumet.
leveransdatum. Vi kan inte utfärda en återbetalning, kreditnota eller ersättning utan bevis på skada
från en medlem av vårt supportteam.
Jag har fått fel vara:
I det osannolika fallet att du har fått fel vara, vänligen kontakta vårt supportteam
omedelbart och förse oss med följande information:
Ditt ordernummer
Namnet på den vara du inte fick
Namnet på den vara du fick
Ett foto av den vara du fick
Byte:
Tyvärr kan du inte byta varor hos oss. Om du vill göra det rekommenderar vi att du
returnera produkten till oss och sedan beställa rätt produkt från oss.
För felaktiga produkter:
Om produkten är felaktig, har skadats under transport eller på annat sätt är defekt, tillkommer ingen
ingen returavgift.
Om jag vill returnera varan/varorna:
Om kunden har köpt fel produkt, inte passar eller inte längre vill ha den, är kunden
är kunden ansvarig för den faktiska kostnaden för returfrakt och returkvittot.
Returadress
2nd floor, Building 9, No. 887 Changchun West Rd. China (Zhejiang) Pilot Free Trade Zone, Jindong District, Jinhua, Zhejiang
Tveka inte att alltid kontakta vår kundsupport också: DIN
support@echt.se